2022. ápr 10.

Amikor Felfedeztem Egy Új, Lúgosító Kávékülönlegességet....

írta: testünk-egészségünk
Amikor Felfedeztem Egy Új, Lúgosító Kávékülönlegességet....

Valódi ok az Organikus LINGZHI Black Coffee fogyasztására

A kávézás a mindennapok öröme

 lingzhi_coffee_2_ganoderma_kave.jpg

Na mi után nyúlsz először a reggeli ébresztő után? Igen, a KÁVÉ az első! Mondhatnám, de nem mindegy milyen kávé. 

A reggeli éhgyomor bizony többet érdemel, mint azt elsőre gondolnánk!  Ha szeretnénk elkerülni az egész napos gyomorfájást, a gyomorégést, tudnunk kell, hogy a hagyományos kávé savtúltengéshez vezet, ami hosszú távon melegágya lehet a syomorfekélynek. 

Imádom a kávét és a kávészünetet

 

Mindig is imádtam kávézni.  Pár boldog perc a rohanásban, megállni egy kicsit, kortyolni a gőzölgő kávét.

Sajnos, ahogy teltek az évek egyre kevésbé bírtam a kávét, már verette a szívemet, izzadtam tőle, remegés fogott el az első csészétől is. Érthető, hogy a kávézást feladtam pár hétre.

A kávé hiányzik, de a gyomorégés nem


2017 szeptemberében véletlenül futottam bele egy emberbe, aki megkínált egy egészségesnek nevezett kávéval. 
Nem igazán hittem benne, gondoltam ez is valami marketing fogás. (Természetesen volt marketing része, ezt egy másik cikkben mesélem el)

Érdekesnek találtam, hogy milyen finom, markáns íze van. Gyógykávénak mondták, ami attól gyógyhatású, hogy gyógynövény, illetve gyógygomba (pecsétviaszgomba) van benne.

Isteni finom volt.

A Lingzhi kávé imádója lettem

 

Örömmel tapasztaltam, hogy a hagyományos kávé okozta problémák nem jöttek elő, és főleg nem bántotta a gyomromat. (Savtúltengésem miatt speciális diétát írt elő az orvos).Ezek után örömmel vásároltam belőle.

.
Ma már nagyrészt ezzel az üzlettel foglalkozom, megismertem a gyógygombákat és a spirulinát is. Rendszeres fogyasztója és a pozitív hatásaiak köszönhetően elkötelezettje lettem a Lingzhi kávénak. Legjobban a Cream coffe változatát szeretem, amely növényi tejpor tartalmának köszönhetően lágy és krémes hatású

A DXN lúgosító kávéja ma már az egész család kedvece lett.

lugosito_bio_kave.jpg

Próbáld ki bátran, megszünteti ahagyományos kávé okozta gyomorpanaszokat.

A ganoderma lúgosító kávé ára (Lingzhi Coffee)


A gyógygombás kávé javasolt kiskereskedelmi ára 6245 Ft (40 adag, 156 Ft adagja). Első ránézésre drágállottam, de rá kellett jönnöm, hogy tényleg más ára van, mint egy hagyományos savasító kávénak. 

Viszont ebben a kávéban már benne van egy adag gyógygomba kivonat (pecsétviaszgomba), és ha ezt iszom máris elmondhatom, igen ma nem egyszerűen ittam egy kávét, de az egészségem érdekében is tettem egy lépést. A ganoderma kivonatot tartalmazó kávé semlegesíti a szervezet által felhalmozott savakat, fogyasztásával megszüntethető a gyomorégés.

A rendszeres gyógygombás kávé fogyasztásának köszönhetően  frissebb vagyok, erősebb, magabiztosabb, mint valaha! 
Mindez csak a kávétól lenne? Nem tudom. De segített az biztos!

DXN termékek termelői áron: https://eworld.dxn2u.com/s/accreg/hu/310024004

Törzsvásárlói ár: 5 870 Ft

 

Hogyan lehetsz törzsvásárló?
Ezen a linken töltsd ki a törzsvásárlói adatlapot. Az aktiválás visszaigazolását követően azonnal törzsvásárlói áron vásárolhatod meg a termékeket. Minden szükséges információt megtalálsz az adatlapon.

Japánban az orvosi kezelés mellett, támogatott gyógyszernek nyilvánították a Ganoderma  (pecsétviazgomba) gyógygombát!

 

A kávézók között kisebb a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázata

Szólj hozzá

ganodermás kávé dxn kávé lingzhi kávé